Sommaren hänger kvar, men hösten är oundvikligen på ingång. Och med den våra populära frukostmöten. Vi börjar med ett riktigt framgångsrikt exempel på marknadsföring i sociala medier – Skånemejerier. Med drygt 190 000 följare på Facebook är Skånemejerier störst på Facebook av livsmedelsföretag i Sverige, godis undantaget.
Kim Gustafsson är digital media manager på Skånemejerier. Hon kommer att berätta om hur Skånemejerier använder sociala medier för att inte bara nå en stormålgrupp, utan också den rätta målgruppen – och hur Skånemejerier med hjälp av ständig personlig tvåvägskommunikation och transparens skapar en nära relation till och engagerar konsumenten. Kim kommer att fokusera på arbetet med och närvaron på Facebook.
Frukost serveras från kl 7.30. Föreläsningen börjar kl 8.15.
Tid: Torsdag den 22/9, kl 07.30-9.15.
Plats: Wirtén Content Agency, Kalendegatan 25, Malmö
Anmälan: Begränsat antal platser, först till kvarn gäller. Anmäl dig senast 20/9.